Politica de livrare
Loma Tech srl acceptă comenzi cu livrare pe teritoriul României.
Factura aferentă comenzilor livrate cu curier este imprimabilă și descărcabilă online direct în zona rezervată a Clientului. Nu se pot face modificări în factură după emiterea acesteia.
Contribuția pentru expediere, care se adaugă la prețul produselor achiziționate, este calculată automat de sistem.
Clientul este obligat să verifice la primire dacă numărul de colete livrate corespunde celui indicat pe documentul de transport, dacă ambalajul este intact, și dacă produsul livrat este conform cu comanda efectuată; Clientul va semna avizul de livrare indicând "cu rezervă de verificare a integrității produselor”. Dacă acest lucru nu se întâmplă, Clientul nu va putea contesta ulterior la livrare neconformitatea externă a produsului comandat și cantitatea acestuia.
Fără a impune obligații pentru Loma Tech. srl, marfa este livrată, în mod indicativ, în termen de 7 zile lucrătoare de la trimiterea confirmării comenzii, întotdeauna cu verificarea regularității plății și a efectuării acesteia. În cazul comenzilor cu plăți diferite de transfer bancar anticipat, dacă Loma Tech srl primește semnalări de anomalii de plată, cum ar fi neconcordanța dintre numele persoanei înregistrate și titularul cardului de credit, produsele sunt livrate în termen de 7 zile lucrătoare de la verificarea regularității plății sau de la încheierea verificărilor necesare pentru a asigura regularitatea plății. Dacă produsele nu au fost livrate după 15 zile lucrătoare de la trimiterea confirmării comenzii, Clientul poate trimite un email la comenzi@bormaromania.ro cu subiectul "livrare nerealizată" și indicând numărul comenzii și eventualele note. După primirea emailului și după cercetările adecvate, Loma Tech srl va contacta Clientul în termen de 2 zile lucrătoare pentru soluționarea problemei sau pentru explicarea motivelor neexecutării comenzii.
Politica de retur
1.1 Dreptul de anulare a comenzii
Conform cu politica de retur ai dreptul de a anula comanda, indeplinind conditiile de mai jos:
1. Daca nu este finalizata comanda on-line (1. checkout), poti anula procesul apasand butonul inapoi de pe browser-ul tau.
2. In cazul in care ai finalizat comanda on-line (checkout) si ai primit mesajul generat automat pentru confirmarea comenzii, poti anula comanda urmand indicatiile aflate in subsolul mesajului generat automat pentru confirmarea comenzii. Comanda va fi anulata numai daca ai transmis mesajul de anulare in termen de 2 ore de la primirea mesajul generat automat pentru confirmarea comenzii.
1.2. Retururi / modificari
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Conform cu politica de retur ai dreptul de a returna intreaga comanda sau o parte a acesteia in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ai primit-o, fara a fi obligat sa ne spui motivul pentru care doresti sa returnezi produsele. In acest caz, platesti doar costurile de transport pentru returnarea produselor.
Daca motivul returului consta in vicii ale produsului (produs neconform) sau erori de livrare (produsul comandat nu s-a livrat in cantitatea, marimea sau culoarea comandate sau a fost livrat alt produs decat tipul comandat, etc.) costurile de transport pentru retur vor fi suportate de S.C. LOMA TECH SRL, DOAR prin firma de curierat SAMEDAY Courier. In cazul in care ai optat pentru un alt serviciu de curierat decat cel agreat (SAMEDAY Courier), taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre tine. De asemenea, trebuie te asiguri ca returul va ajunge la unul dintre centrele zonale mentionate mai jos (in cadrul pct. 1.2) in maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Retururile ce depasesc acest termen vor fi refuzate. Recomandarea noastra este sa trimiti returul in maximum 5 zile de la primirea comenzii, pentru a lua in calcul timpul de tranzit catre centrul zonal al S.C. LOMA TECH SRL
Este responsabilitatea ta sa expediezi produsul in aceeasi stare in care l-ai primit, fara a fi scos eticheta produsului. In plus, trebuie sa incluzi in colet o copie a facturii. Nerespectarea acestor conditii duce la respingerea cererii de retur de catre S.C. LOMA TECH S.R.L.
In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate trebuie sa trimiti coletele prin curier rapid la:
SC LOMA TECH Arad Strada Independentei nr. 11
Marfa trebuie sa fie ambalata corespunzator pentru a nu fi deteriorata la transport.
Pentru imbunatatirea continua a serviciilor oferite te rugam sa ne trimiti feedback la adresa contact: comenzi@bormaromania.ro
Daca doresti schimbarea produsului, ai urmatoarele optiuni: sa respecti politica si procedura de retur detaliata mai sus si/sau sa efectuezi o noua comanda.
1.3 Conditii de returnare
Conform cu Politica de retur cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la produsele achizitionate online, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru returnarea produselor achizitionate, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:
1.3.1 Produsul trebuie sa fie in ambalajul original si in aceeasi stare in care l-ai primit, impreuna cu factura fiscala si eticheta.
1.3.2 Returul produsului va avea loc in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
1.3.3. Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii conditiilor de returnare de mai sus.
1.3.4. Recomandarea noastra este sa verifici cu atentie fiecare produs dupa primirea comenzii, starea si ambalajul acestuia, astfel incat sa ne poti semnala in timp util eventualele neconformitati.
1.3.5. Produsele care sunt rezultatul serviciului Culori la Comanda nu se pot returna daca nu au vicii de calitate.
1.3.6. SC LOMA TECH SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul respectiv, daca in urma propriilor verificari, returul respectiv nu respecta conditiile de returnare mentionate in prezenta sectiune si in Politica de anulare si retur.
1.4 Restituirea valorii produselor returnate
In cazul oricarui retur efectuat cu respectarea tuturor conditiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursataconform cu Politica de retur.
Daca returul se face prin curier, la unul din centrele zonale prevazute la pct. 1.2, restituirea valorii produselor returnate va fi efectuata de catre S.C. LOMA TECH S.R.L., in termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament in contul bancar al cumparatorului, specificat in formularul de returnare care insoteste in mod obligatoriu produsul/ele returnat/e.
ATENTIE:
Nu trimite colete prin curier fără a ne anunţa, întrucât acestea nu vor fi ridicate.
Nu trimite colete cu plată ramburs prin curier, întrucât acestea nu vor fi ridicate.
Nu expedia produsele neambalate, întrucât acestea nu vor fi acceptate.